a blue eye and a gingerbread house and hmm.. an earthquake!

Tjaaa, suger på att uppdater, i know, basketen tar en hel del tid och ork, så jag är rätt trött när jag kommer hem! Mycket har hänt, har spelat matcher, åkt polarexpressen, träffat jultomten, fått ett blått öga!!! haha, ser hemsk ut, jag har tagit lagfoto med ett blått öga!!:D haha och jag har bakat pepparkakshus med alla i min värdfamilj!:D Supertrevligt!
Mels underbara ide om att alla skulle ha kjol på sig på gameday i skolan... haha Lacee hade mjukisbyxor under sin kjol:D Jaycee har höga nike socks och tofflor:D haha Älskar dem!:D
Jag var helt överlycklig, vi åkte till Ely, en stad ett par timmar härifrån och åkte polarexpressen till "nordpolen" och ahh va det var roligt! jag fick träffa tomten också! Sjukt kul!
Jag älskar Amerika! Har verkligen världens bästa utbytesstudentår!:D haha
Älskar min  skola här och mest av allt, jag älskar att spela basket här!!:D
Hahahahahaha jag och mitt pepparkakshus innan jordbävningen.... haha se nästa bild:D Ni kan också se mitt blåa öga på denna bild! Hade match igår, och vi spelade mot ett hemskt ruffigt lag! Men jag hade sjukt kul under matchen! Satte 2/2 trepoängare!!! coolt va??! Spelade allmänt bra asså!:D haha, och alla tyckte det var så coolt att jag inte gick av planen även fast jag fick en armbåge i ögat och det blv blått och dubbelt så stort!:D
hmm,,,,, jordbävning #1:D hahahahahhaha 
Hoppas ni nöjer med en liten update idag, har inte tid med mer, kanske imorgon:D Älskar er alla!:D haha, skriv gärna en kommentar så blir ja glad!:D

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhhhh, min lilla skrutt, hur du ser ut!!!!:( Pepparkakshuset var snyggt!!!:) Det var lite Bella när hon bakar eller lagar mat!!!!:D Älskar dig, massor av pussar mamma

2010-12-16 @ 10:41:24
URL: http://://
Postat av: Fröken Besserwisser

hahahahhahahahaha jag kommer ihåg när ditt öga var rött!! det var kul!!

2010-12-16 @ 19:39:57
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jag med det var lite läskigt men nu ser du ut som en sten alltså grå blå haha....igår blev vårt klart haha skickar bilder samtidigt som jag skickar på mig i glasögon haha ;) !! pusssssss

2010-12-19 @ 11:36:57
Postat av: sandra

haha jag med det var lite läskigt men nu ser du ut som en sten alltså grå blå haha....igår blev vårt klart haha skickar bilder samtidigt som jag skickar på mig i glasögon haha ;) !! pusssssss

2010-12-19 @ 11:36:57
Postat av: sandra

oj då

2010-12-19 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0