Can´t touch it

Hoooola, jag vet att jag nog är världens sämsta bloggare, men jag kan inte hjälpa att tiden inte riktigt räckt till nu när basketen är i full gång!:D 
Men som sagt, basketen är i full gång, i helgen som var hade jag turnering i Tonopah, en stad 4 timmar härifrån, med vår busschafför tar det cirka 5,5 timme:D Vi vann hela turneringen! Awesome, huh? I första matchen gjorde jag 14 av 32 poäng!:D I andra gjorde jag 8 av 27 eller något, och i sista, 9 av 31 eller något, minns inte precis... Hade dock 9/9 straffkast:D Har verkligen övat på dem! Så det var jag bra glad över!
Annars har inte så mycket annat hänt, tränar sjukt mycket, men det är kul!! 
Jag och Loni gick en långpromenad idag, och seriöst, en femårings tankar kan få en att skratta något otroligt!:D 
Juste, Coach/Algerbrateacher, Frehner, är i Washington denna vecka, så vi har vikarie på Algebra, och ingen fattar någonting, och det är inte ens svårt, så nu har vikarien bett mig att hålla en liten genomgång för alla imorgon på tavlan.. tror dock inte folk är intresserade av så mycket mer än svaren..:D
På torsdag är första matchen! Direkt efter skolan, eller kanske lite innan skolan slutar, bär det av till Alamo! Är lite taggad asså:D Hoppas jag får speltid bara...:)
Juste, har kanske inte berättat att Mammmy skickade mig en paketkalender hit, så jag kan öppna ett paket varje dag till julafton! Har hittills fått godis, en adventsljusstake, pengar, en handduk med en tomte på och lussebulleté! Té:et öppnade jag idag, och det smakar såååå underbart!:D
Ahh, Emma och Mikaela, har skapat en blogg till mig, älskar den så oerhört mkt! :D klicka på smiley:D
Ha det underbart!<3
Haaai, Brookie och Jayc i TonopaH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0