Lite snabb update

Hello allesammans:D
Idag tänkte jag skriva på svenska faktiskt! 
Det är sjukt, klockan är snart 1 på natten här och jag har varit vaken sedan halv sex imorse, men jag kan inte sova...
Dagen började med att jag hade basketträning 0800 på morgonen, den höll på till runt 10 någon gång... Sen hade vi foreignerparty! Har aldrig varit med om att gå på party klockan 11 på morgonen, men jag gissar att partyn här inte alltid är på kvällar... Tillbaka till träningen, vi skulle egentligen ha träning imorgon bitti klockan 0700, men Cameron, min coach tyckte inte vi hade tillräckligt roligt och tyckte inte det verkade som att vi ville vara där, så han ställde in träningen imorgon och bad oss att ta lov till på måndag!:D På måndag har vi sedan träning för att sedan ha en 3 dagars turnering tisdag onsdag och torsdag! På tisdag spelar vi ett par matcher och sen åker vi hem, medan onsdag sover vi på hotell efter matcherna!:D Och torsdag har vi ett par matcher, asnice! Ich Liebe Basketball!
Efter partyt åkte jag och Thea till mitt hem och jag hon och Jordan tittade på min bästaste film, hhaha the holiday! Älskar den filmen!:D Efter det har ja seriöst bara chillat! Har varit så oerhört trött, men så fort jag ska sova blir jag super pigg!:D Gissa vad jag gjorde idag? Jag ringde och väckte mamma! Lite roligt, jag chockade henne genom att ringa på hemtelefonen:D Pratade med mammy i en timme eller så så hon blev säkert lite sen till jobbet:D Mohiahaha
Imorgon ska jag kanske till Saint George med Thea och Jaycee, skoj! Om inte så ska jag baka lussebullar! Och imorgon är Senior Ball, men jag vill icke gå:D Om jag ångrar mig imorgon kan jag låna en av Sam så det ordnar sig, men ja vill verkligen inte gå... haha danser är fett tråkiga:D
Nu ska jag sova, men love u all! 
Fick oerhört goda nyheter idag, kan inte avslöja vad dock... hahahahah men på julafton kan jag avslöja!:D Bye 
I miss Summer!!! haha hon firar jul med sin moster o morbror som bor i Utah!:D MEN I MISSSSS HEER!!!<3

Kommentarer
Postat av: sandra

sweeeeeet bella !!!!!! och jaaaag vet de godddda nyheterna de var väl familljen sala i usa?!!!! <3<3<3<3<3

2010-12-27 @ 00:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0