*********

Just nu är verkligen allt bra, har inget att klaga på:D Okej, något säkert, men inget dominant! Har varit runt och fotat stockholm idag, ska göra en scrapbook till min värdfamilj i Usa hade jag tänkt! Har även varit runt och fixat lite presenter till dem, har hittat en hel del kul faktiskt! 
Känns som att jag spenderat de 3 senaste dagarna på stan... både igår och idag köpte jag nya klänningar, och bägge från Indiska, brukar inte gilla Indiska, men det är bättre nu än förr!
Nu sitter jag hemma o tittar på cougar town! Bästaste serien:D 
O juste, hade en mkt trevlig kväll igår hos Elin, vi firade henne och Felicia! Jag kommer sakna för mkt människor nästa år:(

Kommentarer
Postat av: Fröken B

verkligen jätteförlåt asså!



1. adam lambert är inte snygg (kommer inte ihåg om du sa det, men jag tänkte bara klargöra det).

2. nej, jag är inte kristen. eller, jag är ju medlem i svenska kyrkan så på så sätt är jag ju kristen, men jag tror verkligen inte på religion. religion = humbug

3. du får inte åka till usa. när ska du förstå det!?

4. vi ses väl på onsdag, men det är inte någon avskedsmiddag eftersom du inte ska åka.



That's what I call a reply!!!!!!!

2010-06-07 @ 14:42:41
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0