kväll

Har kommit hem just, från en fika med Emma & Ellen, vi körde ett nytt ställe idag, Creme, det ligger typ nästan mittemot sturegallerian!
De är verkligen mina mest normala vänner, vi gör alltid så normala tillsammans. Idag till exempel satt vi på en brygga och spelade kort, samtidigt satt Emma och tjatade om att hon ville gå till blå porten på djurgården.
Imorgon har jag sovmorgon, åh vad det är skönt, man hinner liksom fixa allt, både hår, smink och kläder är snyggt sovmorgonsdagar. För jag tar inte sovmorgon,utan stiger upp samma tid och fixar mig och tittar på världens bästa Vakna med the Voice!
Men nu ska vi äta en trevlig morsdag middag, smaklig måltid till alla andra som också ska göra det!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0