My life in Liiiincoooln

Tjaaa, detta inlägg är till Froken Besserwisser, för hon kommenterar alltid och är så oerhört hängiven till min blogg! Så karamEllen, detta är till dig!:D haha
Idag var det Tisdags, va på riktigt?!! japp, och andra dagen av Polar Days! Igår hade vi Pyjamas dag, så jag gick till skolan i min pyjamas, min blåa svampbob pyjamas! Jätte mysigt var det, önskar vi hade pyjamas dag varje dag!!!:D
Annars gjorde jag inte mycket mer speciellt igår... 
Idag var det westernday, jag tog p åmig en skjorta och det var det, orkade inte med mer... Efter skolan var det basketmatch, klockan 1800 spelade Varsity boys mot Agassi Prep, och sist förlorade de, och de var så gott som tvungna att vinna ikväll för att fortfarande klara state! Innan matchen åkte jag Colby Hatty och Thea runt lite i Panaca, och sedan frågade Colby om jag och Thea ville skjuta, vi ba, skjuta vad och med vad??!! Och han ba, I have a gun in my trunk, so we can go shoot some ducks or bunnyrabbits at the spring(en het källa i panaca). Och jag och Thea blev båda eld och lågor:D haha har aldrig skjutit på riktigt förut:D Men vi sköt bara flaskor och lite sådant, för jag kunde inte pricka något som rörde sig! Idag var det sjuuuukt kallt ute, så det var skönt vid the spring, för vattnet i den är  varmt året om, alltså säg åtminstonde 30 grader året om!!:D Lite varmare på sommaren, folk badar i den året om!
Jag kände mig ascool med en pistol!:D haaha Vet inte om det är mot explorius regler att jag skjuter ett vapnen, men gjort är gjort, och I loved it!:D 
Efter det åkte vi tillbaka till matchen, och matchen var helt underbar!!! De vann och Dantley Walker gjorde 73 poäng!!! Av lagets 101!!! Rätt coolt va?!?! Han satte nationellt rekord i antal poäng gjorda i en High School match i USA någonsin... Rätt mega coolt eller vad?!??! Han är sjukliiiigt bra, skämtar inte!!!! Önskar ni alla kunde få se honom, youtuba Dantley Walker så kanske ni får se en del...Jag tror inte Europa har en pointguard så bra som Dantley! Och han är min kompis, han bor i samma county som jag, går till samma high school som jag! Det kommer jag minnas när han är stjärna i något NBA lag!!!:D För han kommer komma dit, det kan jag nästan lova!!!
Nu ska jag sova, imorgon är det ducttape day, då ska det silvertejpas:D haha har silvertejpat mina jeans!:D Adios<3
Jag och Thea!:D Utan smink efter matchen i Needles:D
Hatty och Thea posear vid the Spring!
Bang bang, i shot u down bang bang!:D
Dantley Walker, a player i will never ever forget! haha 
Thea och Bart in the Western Theme:D

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh vad jag är avundsjuk på alla era utklädningsdagar i skolan!!! Jag vill också <3 :D

2011-02-02 @ 19:35:51
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Fröken Besserwisser

bang bang, you shot me down bang bang hahahahah va glad jag blir!!! ett alldeles eget inlägg!!! och på fysiklektionen i onsdags fick vi skjuta med luftgevär!!! fett coolt typ!!! hahahahah men hur kan du inte fatta nicoles inlägg? de liksom bastade och var sjukt vältränade och vi höll på att dö. det var det det gick ut på! :D:D:D:D jag vill också ha en svampbob pyjamas :(

2011-02-03 @ 15:19:28
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Anonym

var bor du? hoppas att du får en bra dag!

2011-02-06 @ 11:37:20
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta bara vilken storlek du vill vinna så är du med i tävlingen, lycka till !

Kram

2011-02-06 @ 12:29:21
URL: http://moonzanna.se
Postat av: sandra

bella lägg upp ett nytt inlägg dåligt med uppdatering asså!!!! puss

2011-02-10 @ 20:00:49
Postat av: Mika

BELLA nu var det alldeles för dåligt med uppdateringar... Vill veta vad som händer :D

2011-02-11 @ 22:46:52
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vi (jag och emma hjorth) måste sälla oss till skaran av klagande. UPPDATERA, KVINNA!!!!! ///ÄMA ÅCK ÄLLÄN.

2011-02-12 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0