Goooffyygirl-time

Rätt bra dag!!! Eftersom alla jobbar så blev det lite kaos om vem som skulle passa Loniloo och hennes kompis Hailey, men jag är ju här så jag erbjöd mig att hänga med dom!:) Busigare barn får man leta efter, men vi bestämde oss för att hänga uptown i Pioche, så vi gick upp dit! Vi va inne i million dollar courthouse, från 1876 och sen på alla småaffärer! Sen gick vi till Tillies och köpte chips, cookies och drickor för vi skulle ha picnic vid "vattenfallsparken"! Däruppe sprang dom mest runt i vattnet och hade kul! Efter ett par timmar där uppe gick vi hem och nu sitter dom här och gör pedikyr på mig!!!!:) rätt så nice liksom:)
Ikväll ska jag nog hänga med Chelsea!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0