Jul. 06, 2013

Jag måste säga att jag anser mig själv hållt den här bloggen väldigt levande under tiden jag vart här!! Tror inte det är mycket jag missat att skriva!:)
Efter alla bravader med Loni och Hailey idag fick vi en väääldigt god middag, grillat, mört rött kött med sallad och bakad potatis, muy bueno!!!!:) efter middagen hade jag bestämt att jag skulle hitta stället med den månliknande marken, men det var lättare sagt än gjort när jag bara kom ihåg vilket håll och min co-driver på fyrhjulingen, Jordan, aldrig varit där förr:) Men väl övertygade om att vi skulle hitta den sökte vi vaaaarje väg, och tillsist, efter en timme typ, hittade vi stället!!! Bilderna gör det inte rättvisa, det är ett svinballt ställe, med blå röd gul och vit "mark" som blivit förstörd av att kemikalier från gruvan har runnit ut!
När vi kom hem från turen fick jag mig en alldelles underbar överraskning, min bästaste Ko-älskare aka Hatty va inne i "stan"!!!:) Hon bor på en gård 20 min utanför Pioche, med sina älskade kor! Hon och jag åkte och hämtade Chels och sen åkte vi ner till Panaca o träffade Lehi, Melody och Logan! Vi satt i Lehis truck, och helt plötsligt föll ett gevär ner i mitt huvud! Så nu har jag en bula:( Händer inte varje dag att gevär faller ner över en...;)
Imorgon Cedar med Sam och Marisa!!! Ska bli superkul!


Kommentarer
Postat av: mia

Jaaaa bella du har verkligen uppdaterathihihi, trogenläsare yoyoyoyo :) saknar dig fina du! PUSS och njut av sista tiden, man saknr usa som fan när man kommer hem ;(( <3

2013-07-06 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0