Only one more night:(

Hej allesammans(3 personer)!
Barbequen va delicious!!! Kyckling grillad i barb-sås, gerris hemgjorda breadsticks, pastasallad, grillad corn och världens gooodaste creampie!! Så himla gott och världens bästa värdfamilj! Grandma lovade under middagen att göra en filt till mig, en sån som alla mina värdaysttar har och sen skicka till mig, jag lovar att det är den skönaste, mjukaste filten som finns!!! Middagen var allmänt underbar och efter den tittade jag, Curt och Loni på en dokumentär om Lebron James liv, och den va allmänt underbar också!!! Sen åkte jag och Jordan runt på fyrhjulingen och var allmänt jobbiga mot folk och när Carli kom hem ville vi gå på ngt party, men det fanns inga, så vi startade vårt eget i parken! Vi satt där i kanske 4 timmar och hade en egen "fest", hur kul som helst va det!!!:) nu är ja hemma och imorgon är sista dagen i Pioche så jag har en hel del att göra... Carli kan inte följa med till Vegas för hon jobbsar så på morgonen ska vi göra ngt! Tyckte tiden gick lite för snabbt den här gången, läser bloggen och ser allt jag gjort men kan ändå inte fatta vart tiden tog vägen...
Ses snart!


Kommentarer
Postat av: mamma

ses snart min vän! Jag tycker att det är bra att tiden gick lite snabbare...... jag längtar efter dig!!!! Hälsa alla! Pussar och kramar

2013-07-10 @ 00:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0