Sista dagen

Hej, igår va sista hela dagen i Pioche... På morgonen åkte jag och Carli till Elgin Canyon på en liten hike, men ormar och värme gjorde att vi rätt snabbt flydde därifrån och åkte och åt lunch istället i Caliente! Sen va vi tvungna att åka hem för Carli skulle jobba. Då träffade jag Sam en snabbis och gick en promenad med henne! Sen gick jag hem till Jaycee och hängde där, tittade lite på pretty little liars och sen hem för vi skulle ha ett goingaway-party för mig ute vid Caselton gruvan! Jag Carli och Madi åkte fyrhjulingarna dit ut och massor av människor kom dit! Imorse va jag hos Jaycee på morgonen och sen har jag packat! Suger verkligen att säga hejdå till alla... Men jag kommer tillbaka!! Ikväll blir det shopping i Vegas och samma imorgon!!:)
Kan va det sista inlägget för i Vegas kommer ja nog inte ha wifi hela tiden...
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0