Grym kväll!

Heeej allesammans, tror jag snittar 2 läsare om dagen! Så hej alla ni!!!!
Igår kväll hade vi middag här, grillade hamburgare och annat gott med grandma och grandpa! Så kul att se dom igen!!! Mamma och pappa, dom tjatar helaaa tiden om att ni ska komma och hälsa på och bo hos dom! Dom har massor av rum och vill laga mat åt er hahaha:) så ni är välkomna när ni vill! Efter den trevliga middagen åkte jag till Jaycee som va hos Pat och Diane, hennes mormor och morfar, Diane hade jag redan träffat men inte Pat, han dödade mig av skratt igår! Han har facebook och såg bilderna från balen, först undrade han om det verkligen var jag, och varför jag inte gjorde som på balen här och gick i basketshorts:) sen ville han diskutera det faktum att det förekom champagne på bilderna, han tyckte jag såg lite vinglig ut på ögonen på bilderna hahaha sen ville han veta exakt vilka killarna på bilderna var, för det där va lite för mycket killar tyckte han! Sen tvingade han mig att äta paj, fast att jag va dödsmätt! Efter en timmes dödsskrattande där åkte vi ner till Panaca där alla killar spelade basket, Dantley kom just hem från sin mission så han skulle showa lite! Träffade min bästaste Haidawg i hallen och även Caitlyns mamma, stelt att träffa henne eftersom jag hatade Caitlyn! Men hennes mamma älskar mig och ville ta bild och allt... Awkward! Caitlyn är största tönten som tror hon är bra på basket men suger! När killarna va klara krossade jag Jaycee i en mot en, och hängde i hallen ett tag till! Älskar att hallen är döpt efter coach phillips, han va utan tvekan min favoritperson och världsbäst lärare!!! När vi va klara där åkte vi till Pioche igen, vi skulle campa men båda va lite scarred så vi bestämde oss för att campa i Jaycees trädgård! Men där va sprinklersarna på så vi tittade på film och sov på Jaycees golv! Vill man ha lite space när man sover ska man inte sova bredvid Jaycee! Imorse gick jag hem och hängde med till kyrkan! Det var trevligt men sorgligt, Pete som ledde allt dog för ett par månader sen, så det va inte riktigt samma sak...:( nu är jag hemma och ska se vad jag ska göra idag!
Hörs senare, tycker det är tråkig stil dock att ingen kommenterar!!!

https://cdn2.cdnme.se/1878920/6-3/pic_51d07f03ddf2b35bcd489be3.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar att läsa om allt du gör! Det verkar inte gå någon nöd på dig!:) Hälsa "grandpa och grandma" så mycket från oss! Dom är helt underbara människor! Ha det riktigt kul! Saknar dig! pussar

2013-07-01 @ 00:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0