Äventyr

Har varit i kyrkan, jag vet, lite annorlunda! Men, okej Katta, jag vet att ja är positiv till det mesta just nu, och jag kanske håller på att bli en optimist... Men Kyrkan var trevlig, det är en kristen kyrka utan inriktning, de sjunger en massa trevliga sånger och sen ber de för folk de känner som har det svårt och tackar gud för bra saker som hänt! Och kyrkan är utan regler, jag fick liksom komma dit klädd i jeans och linne, vilket ingen annan kyrka tillåter... Det finns inte heller en präst, utan en historielärare som studerat bibeln länge! Så ja måste faktiskt säga, och detta betyder inte att jag är på väg att bli religiös, men det var trevligt! Och ja behöver inte följa med om jag inte vill, det är alltid nån av systrarna som inte vill, men ja tror att ja kommer följa med frivilligt när de går dit, och de går bara om de har tid, dvs typ en gång varje månad...:D 
Men på vägen hem fick Carli för sig att vi skulle ta en genväg över bergen istället för mellan bergen, och det var inte den trevligaste vägen... en grusväg med stora hål i sig, som stupade rakt ner, men hon lyckades lura i Gerri att det var en jättebra väg! Men det var kul ska jag säga!!!!
Haha, detta är vägen... som ni ser är det brant och grus!
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0