Frågor & Svar

Har de filtar istället för normala täcken i sängarna i UsA?
En mkt svår fråga, för på hotellet i NY hade de filtar, men i min familj här har de täcken... Och hos min "värdmormor" har de filtar. Så ja tror att det är upp till var och en!
Stod det några böcker i bokhyllan eller nåt annat när jag kom till mitt nya rum i Pioche?
Nej, de hade ställt in en högtalare till min Ipod, lite ljus och lyktor och så, så rummet var jättemysigt, har ett hörnrum, så ja har nästan alltid sol in!
Hade jag någon fickspegel med mig hit?(vet att det är så tråkig fråga..)
Nej, har spegel på baksidan av Ipoden, och har inget större behov av att spegla mig, så ja lämnade den i sweden!
Vilka smycken/armband tog jag med mig?
Jag tog med mig mitt Bella-halsband jag fick av mina systrar innan jag åkte, ett guldhjärta jag fick av mormor, min nya klocka, ett armband med en ängel på, plastringen med en riktig ring på insidan, ett par vanliga bling örhängen och slut. Men köpte en hel del smycke på Forever21 i NY, så smyckena har utökat!
Tog jag med mig sportkläder?
Nej, eller endast mjukiskläder, har däremot köpt nya här!
Äter de pannkakor på helgen, till frukost?
Nej, de gör smoothies varje morgon till frukost, och om man vill ha nåt annat finns det flingor. De har även frysta våfflor i frysen, men de funkar som mellis!
Äter de onyttigt?
Min värdmamma lagar mat från botten varje kväll, och den är nyttig och rik på bra grejer, och frukosten är nyttig, lunchen däremot är oftast chips och något fryst, typ pirog eller så. Tur för mig att ja inte äter lunch!
Behöver jag tvätta och städa själv?
Nej, mamman tvättar allas kläder och viker dem fint och lägger in dem i garderoben, vilket hon nästan tackade för att få göra... Städa mitt rum behövs inte, hon har bara kravet att dörren ska va stängd om det finns smutsiga glas eller tallrikar där inne..
Resten av frågorna kommer senare, då de berör skolan, och den startar imorgon!
Hoppas frågeställaren är nöjd med svaren!
ADIOS
Kommentera för sjutton, så ja vet att nån läser

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag läser med spänning! Skönt att du verkar trivas vännen.

2010-08-18 @ 09:39:36
Postat av: Fröken B

Åh bella vad lycklig jag blev för mina svar!!!!! intressant det där med täckena, asså jag är verkligen på din värdfamiljs sida för man kan bara inte sova med filtar! de liksom tynger ner en och mosar en!! bra förresten att du valde fysik, du får gärna hjälpa mig lite om du har lust! går inte spec bra med den för mig, orkade mig igenom ett kapitel o sen så har jag bara varit så fruktansvört upptagen hela tiden så jag har liksom råkat skita i den... ja, ja, man kan alltid fjäska lite liksom!!! moaoaoaoaoaooaahhaha där fick du allt en kommentar som räcker och blir över!!! mahahahahahahahha o jag SKA skaffa skype nån gång när jag orkar. och när jag hittat på ett namn som speglar mitt underbara jag! puss!!!!! <3

2010-08-18 @ 20:55:25
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0