Kväll/Morgon UsA/Sverige

Japp, jag och Thea va duktiga ikväll med! Vi gick ut och sprang, och det är en del kullar här ska ja säga, så det är hårt! Haha, så trevligt för de andra, för efter springrundan, när vi är lite halvsvettiga o äkliga stannar vi till i parken och hänger där! Har gjort fysikläxan idag också! Och hunnit titta på Nanny McPhee, men usch va mr Katsche är elak, han ger oss 1 timmes läxor varje dag! Och över helgen 4 timmars! Det betyder att det är hur lång tid det ska ta att göra dem:D Men ja fuskar lite, och googlar det vi håller på med på svenska och översätter sedan lite halvdant till engelska, och vips så har man ett jätte bra svar! 
Och på tal om mr Katsche, ett bevis på hur lite folk det bor i Lincoln County Nevada! På lektionen idag är det en kille som kallar mr katsche för grandpa, och ja och Bart ba, e han knäpp eller? Vi trodde han drev med sina kompisar om att läraren va gammal som hans morfar lixom! Men oj, sen när vi står i kö för att väga på gramvågen, säger han grandpa till honom rakt i ansiktet, och jag och Bart kunde inte sluta skratta, men gissa vad? Det var hans grandpa på riktigt!!! Hahahahaha så det var nästan vi som gjorde bort oss, nästan:D
God Natt, eller god morgon för er i Sverige, vilka nog är dem enda som läser denna blogg:D Men det skulle bli jätte förvirrande om jag varje gång ja skrev här skrev eran tid, för då skulle ja känna mig helt blåst!

Kommentarer
Postat av: Felixvilde

I kinda like it. Thanks!

2011-09-21 @ 15:20:03
URL: http://felixvilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0