Things are changing in Pioche:D

Oh gosh, mycket har hänt här senaste två dagarna, och med menar jag verkligen mycket! 
Börjar med den största grejen, jag fick en "ny" syster igår... Summer, bruden från Korea flyttade in med mig och min värdfamilj, det har inte funkat med hennes andra familj, så ett otroligt snabbt beslut igår när jag kom hem från skolan gjorde att vi fick henne redan igår... Behöver inte dela rum med henne, så jag är helt ok med det, kan inte tänka mig själv i hennes sits, ha en värdfamilj som inte vill ha en, och en värdsyster som är en bitch... Är så glad att jag fick världens bästa värdfamilj, för de är verkligen världens bästa! Älskar dem alla!!! 
Så nu är vi sex tjejer i familjen, sjukt va?! Haha, stackars Curt, min värdpappa, haha, han säger att han fortfarande måste få ha kontroll över tv:n i vardagsrummet i alla fall, och han ville inte vika tvätt mer, nu när det är 6 tjejer här, haha, det kan han antagligen få slippa! Shania sover här i natt också, så vi är sju tjejer, kommer dock bli en superkväll, hon är coolast! Vet dock inte om hon och Summer är så lika... haha
Ikväll blir det Pancakes till middag! Älskar Pancake and Bacon dinner, med massa av maplesyrup på! Endast pasta med något gott slår det:D Tror middagen är redo nu, så jag skriver mer senare!
Skittles
Bella
Va gillar ni min nya adjö fras?! Satt just och åt skittles och tyckte det lät bra! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0