25 days left!

Hola, får uppdatera mer imorgon, för jag pluggar och sedan ska jag sova... Har hittat kamerasladden:D haha, så bilder kan ni få imorgon också! 
Fick ett paket av Sverige idag!:D haha, från Mammmy!:D Med massor av godis i, Klick och Hänt extra! Har blivit lite uppdaterad på de svenska kändisarna:D Fick världens bästa vintergrej också! En pälshalsduk, Mimmi(mormor) har en sådan, och jag älskade den förra året, den är så mjuk och härlig, har haft den på mig sedan jag öppnade paketet!:D hahahahahah
Idag på lunchen var det så trevligt så, för här spelar vi basket på lunchrasten! Haha blev inbjuden av Seth & Lacee att följa med dem ner till idrottsalen på lunchrasten! Så trevligt så! Roligare lunch får man väl leta efter?! Basketsäsongen börjar om 25 dagar! CAN´T WAIT!!:D 
Nu ska jag fortsätta skriva min rapport om Sexting... om ni vill veta vad det är, så kommentera... En mkt stor grej här asså... Detta är mitt 4 arbete sedan jag kom hit om det... Har inte blivit utsatt för det än!
Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha...fett kul den var ju för skön verkligen alltså hallsisen!!

och fett kul med basketen!!!;)

2010-10-20 @ 15:46:21
Postat av: Mika

Haha, jag vet va det är :P

Så får man fråga varför ni har skrivit om det 4ggr? Man tycker ju att det borde räcka med en?

2010-10-20 @ 21:29:16
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Ravnragna

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:42:52
URL: http://ravnragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0