Chilldag, så ja chillar

Hola people, har chillat hela dagen idag!
Vaknade i och för sig redan klockan 8 för att skypea med morfar och Annmari, och sen vid 10 var det dags för kyrkan! Haha, alla i kyrkan älskar mig och de tackar gud varje gång för att jag vill komma dit:D Lite sjukt!! Och Pete, han som håller i kyrkan, typ chefen, han kommer alltid fram och tackar för att jag kommer dit! 
Sen efter kyrkan har jag bara varit hemma, skypeat med Alessandro och Zia Nora, och sen varit på en tur med Carli! Nu ska jag börja plugga, för imorgon börjar jag mitt nya schema, med 2 matteklasser på schemat!!! Algebra 1 och Algebra 2! Super!!!:D haha, har inte current events med värsta läraren längre, vilket äger! Hoppas dock att inte Algebra 2 blir för svårt...:D 
Om 21 dagar börjar basketball säsongen
Om 26 dagar har Harry Potter 7 Premiär
Om 336 dagar fyller jag 18 år
Om 357 dagar fyller världens bästa Katta 18 år
Haha, Längtar så till basketballsäsongen börjar! Det kommer verkligen bli awesome!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0