Happy morning is a happy day!

Hola chicos, dålig uppdatering på sistonde... men nu är jag back, med ett tråkigt inlägg, för jag är för lat för att ladda upp bilder... det va en jäkla massa för i den meningen:D
Nu är det torsdagkväll/natt och helgen har börjat, wohoo:D haha, nästa vecka är det homecoming, taggad? Öh superduper mega taggad!!! haha!
Idag fick jag en så otroligt trevlig start på dagen ska jag säga! På engelskan kommer JadeLynn, en tjej jag inte pratar överdrivet mycket med och säger hej och ser lite nervös ut:D Jag är som vanligt trevlig, något jag är mot typ alla här, sjukt va?! haha, och hon ba: I made u something, och ja ba: oh really?! o hon ba: yeah, just wait, ill go get it, och ja ba väntade! Sen kommer hon tillbaka med en tårta med choklad och jordgubbar på till mig!! Hur gulligt är inte det!? Sen sa hon att hon lyssnat på Savannahs tal om mig på engelska och snappat upp när jag fyller år och att jag gillar choklad, så gulligt!!!! Har en bild på tårtan, men jag laddar upp den imorgon! Efter att jag fått tårtan säger MrsMcHenry åt mig att komma och ställa mig framför klassen, och ja ba, öh nej... Ja trodde hon ville jag skulle läsa upp en uppsats eller ngt, som hon tvingade mig att göra igår... Men nej, istället sjunger hela klassen happy birthday to u för mig;D Även fast min födelsedag är på lördag! Åh, en väldigt trevlig start på morgonen ska jag säga!! 
Sen fortsatte dagen i samma härliga anda, för på fysiken fattade jag trigonometri bäst av alla, de andra satt där lost och jag ba: du måste använda cosinus, och MrK ba, ja bra! Och jag kunde ingen trigonometri innan i förgår!!! Coolt va?!:D haha
Sen var det min favoritlektion showchoir, och där sjöng de också för mig! Haha, det lätt dock lite bättre där än på engelskan... haha men showchoir är ju proffs! Älskar den klassen, min absoluta favoritklass, inte ämne, men alla i klassen är så trevliga och underbara! 
Haha juste, igår kväll var jag och Thea i idrottshallen i Pioche och spelade lite, och så är helt plötsligt Thea borta, så jag går ut och ska titta vart hon är, och hamnar mitt i ett bilradiodisco:D haha, Brooke och Hatty skjutsade hem Theas syster Jaycee och passade på att komma in och va lite crazy med oss, Brooke är så sjukt rolig, helt galen! Hon gick och hämtade en av lärarnas stolar med hjul på och åkte runt i hallen som en galning! haha, och Thea hoppade hopprep och råkade piska Hatty med det, så hon gjorde sig illa och la sig ner på marken och lätt som en ko, och vi kunde inte sluta skratta för hon lätt verkligen som en ko!!! hahahaha 
Haha, sen i eftermiddag stannade jag efter skolan för att hjälpa till med min klass homecomingfloat! Med temat Lincoln is dynamite, så vi gör pappersdynamiter och spelar basket i MrFrehners klassrum:D haha, han sa att efter homecoming börjar han hålla öppna basketträningar 2-3 gånger i veckan för de som vill komma, så han ska säga till mig!!! YEAII!!! Baskettryoutsen är 14 november... far away!!! Men jag överlever!!! O juste, floaten är som en vagn som ska gå i homecomingparaden på fredagen! Och dansen är visst lördag, för på fredagen är det homecoming games, football & volleyball!
Har just chattat med Mollie, haha, för er som inte vet vem det är så är det Sandra, min lillasysters bästa kompis storasyster:D haha låter komplicerat, men det är inte så farligt:D Och hon går i Östra Real i ettan i juridik, och jag ska antagligen gå i samma klass som henne nästa år vilket äger! Haha fattade rätt fort att hon hade administration, för 0800 på fredagsmorgonar förra året hade jag också det!!! 
Nu till viktigaste nyheten!!! Det var Season Premiere av Greys Anatomy idag!!! Underbart va?!?! Det var inte världens bästa avsnitt, men det gjorde mig glad i alla fall:D haha, fick äntligen min McDreamy tillbaka! Ska inte berätta vad det handlade om, då folk i Sverige måste vänta 2 veckor för att få se det, mohahaha! Men med Greys kom ju ett ganska viktigt telefonsamtal, EMMA såklart! Haha, vi hade skypetid ganska direkt efter, så jag berättade för henne i korta drag vad som hände och åhh, ingen här kollar på det, så det var så kul att prata med henne! Vi pratade faktiskt om annat också, så trevligt att äntligen prata med henne! Måste snacka med FrökenBesserwisser snart också!!!!
Efter Greys var det säsongspremiär av PrivatePractice, men jag har missat typ 5 av avsnitten innan och blev bara typ ledsen, för Dell, surfarkillen som jobbade i receptionen på OceanView wellness, är död, och helt plötsligt är Pete och Violet tillbaka tillsammans och ska gifta sig, vilket jag gillar, men jag måste seriöst se avsnitten innan, nästa gång vi drar till wallmart, vilket borde vara i helgen, så ska jag allt se om jag hittar rätt säsong! 
Imorgon är det chilldag tror jag, kanske ska hänga med lite vänner, Thea är i Vegas, vilket suger, men det finns lite andra människor i Pioche också:D Det är Curts(min värdpappa) födelsedag imorgon också, så vi ska antagligen ha en födelsedagsmiddag! På lördag har min klass serviceproject klockan 9 på morgonen, för att samla poäng till homecoming, detta går ut på att vi ska plcoka skräp runt seniorcenter i Panaca, och gissa vad?! Detta är min födelsedag... så jag vette sjutton om jag ska gå. Vi ska antagligen ha någon födelsedagsmiddag på lördag också, då det är min födelsedag, och Gerris(min värdmamma), så mkt födelsedagar i helgen!!!:D 
God natt people!  Ska försöka vara bättre med kamera imorgon, har mobilbilder ni får se senare från idag:D 

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt underbart att bli firad på det sättet! Dom är bara för gulliga! Kul! Puss puss

2010-09-24 @ 16:19:23
Postat av: Anonym

HAHA kul att du är trevlig mot alla där borta. :P Fast alla vi här hemma vet vem du är egentligen...

2010-09-24 @ 18:08:23
Postat av: Anonym

fröken besserwisser är öppen för samtal.



hahahahahahhahaha va trevligt att hon bakade tårta till dig! jag vill också ha tårta. varför kan ingen baka tårta till mig?

2010-09-24 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0