when i got home today...

När jag kom hem idag, så visste jag att det skulle finnas post väntandes på mig, men inte hur mycket... Och det var mycket ska jag säga!
Det första jag öppnar är ett kuvert, med ett jättefint födelsedagskort i från morfar och Annmari, Tack så jätte mycket! 

Det andra jag öppnar är från Mimmi, med ett jättefint födelsedagskort med värsta långa brevet i, hon har inte mail eller skype, så vi får breva istället:D Haha och 3 stycken chokladkakor, marabou 200 gram:D Mahahahaha, taaack!!! haha

Nästa jag öppnade var ett paket, med värstaste snyggaste lakerslinnet i, med nummer 10 och SALA på ryggen, hur coolt är inte det?! Från en av världens bästa systrar! haha, kan ju inte säga världens bästa när jag har en till hemma:D:D TACK SÅ SJUKT MYCKET, ÄLSKAR DET, OCH DET BLIR MORGONDAGENS OUTFIT!!! haha

Sist, men inte minst öppnar jag ett paket, som det enda jag vet om är att det kommer från Lidingö, vilket låter som något roligt, för på Lidingö finns mest roliga människor:D haha Först öppnar jag ett paket med 4 småmarabou i, sen öppnar jag ett paket med 3 tablettaskar i, sen öppnar jag ett helt underbart kort, med en hälsning från Emma(krullet) & Lovisa! Haha, mina hersbykompisar/basketkompisar! Åh, de skrev så mycket treeevligt och hade klistrat in så mycket fina bilder i det, och skrivit att Lovisa ville skicka cigaretter till mig... tack Emma för att du stoppade henne:D haha, seriöst, shit va jag skrattade, för det är en bild på Lovisa med ett pyttelitet mjukisdjur hon vann på Liseberg när vi var i Göteborg, och under står det ”Gittan har vunnit storvinsten!” hahahaha, Gittan kommer från när vi skulle lista ut Lovisas mellannamn, det ena är Birgitta, och vi kallade henne Gittan då:D:D HAHAHAHAA Sen är det ett kuvert till i paketet, och jag började fundera över vad det kunde vara... Och så öppnar jag det och läser... Haha ”Vi gratulerar USA till en ny megafon och dig på din födelsedag” och sen nästa ”Nu när du inte leker med lego, får du mer tid för dit ego” Haha och jag börjar skratta som en idiot, och sen läser jag ”önskar Anden & Calle” och alla pusselbitar faller på plats:D hahaha, jösses vad jag skrattade!!!! Kunde inte sluta!! Haha, megafonen är för de tycker jag pratar mycket och högt.... hahahahahahahah! TAAAACK SÅ SJUKT MYCKET!!!!! LOLLO & EMMA, NI ÄR SAKNADE HÄR!!!!! OCH TAAAACK ANDEN OCH CALLE FÖR KORTET, ER HUMOR ÄR ...HMM... SAKNAD.... HAHAHAHA

See ya

Anden & Calles kort högst upp(för er som inte vet, de är lidingö Basket människor som jag har haft som coacher och så:D, sen Emma & Lollos fiiina kort och godis, mimmis(mormor) kort och godis och morfars fiiiina kort, älskar kort som låter, så att alla vet;D;D

Jaaag veeet, dålig bild, men alla andra sover, och jag ville visa linnet!:D haha älskar det superdupermegamycket! TAAACKKK!!!!<3<3<3


Kommentarer
Postat av: bästaaaaaaaaaa systern!!

haha... det var ju smart att ta den i spegeln! XD så sämst :P

2010-09-28 @ 09:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0