great day:D

Hola everyone! Inget Vegas i helgen, men nästa helg ska vi dit för matcher och helgen därefter för some shopping!:D haha
Idag vaknade jag megatidigt för att en viss tjej tror hennes pojkvän inte älskar henne, men hennes pojkvän som jag har historia med bjöd in mig till deraas bröllop som han säger kommer äga rum ngn gång i framtiden:D haha
Efter nästan 2 timmar snackandes med henne kunde jag äntligen gå tillbaka till att sova, sov i en timme till eller så, och gick sedan upp vid 0900...
Jag och Carli åkte till Kellys hus, hängde där ett tag och sedan till Tilles och sedan hem!:D Sen åkte hon till Vegas för cheerleading och jag, Loni och Jordan gick upp till the Silver cafe och åt lunch! Mycket trevligt!
Sen hämtade jag och Jordan fyrhjulingen hemma och åkte upp i bergen i Pioche, där var det snö, men fortfarande varmt, så vi hade picnic i snön och solade! Vi hade chokladglaserade dounats och oreos och strawberry kiwi läsk! Awesome! Efter ett tag åkte vi tillbaka hem, för vi blev lite blötta av att sitta där...
Skulle egentligen ha gjort smoothies med Sam idag, men vi ska göra det imorgon kväll istället, för hennes brorsa kom hem helt plötsligt:D Han är snygg:D hahahahaha
skypeade med mamma idag också, gjorde lite planer för när de kommer hit! Awesome eller vad?:D haha
såhär kylde vi drickorna:D

Kommentarer
Postat av: Mika

usch så fuskigt! Du kan ju välja själv när du vill ha snö och ej :(

Nu blev jag avis... Vill också kunna det, för då skulle den bort bort bort!

2011-01-22 @ 02:31:40
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Fröken Besserwisser

oj oj oj, du bara fortsätter puta med läpparna! ;)



fick vg. tror att jag var ett poäng och en sol från mvg... tyvärr får man inte behålla nationella prov, annars hade jag såklart sparat det till dig så att du kunde undersöka saken! :) men asså jag har ju chans att få mvg, om jag fick mvg på alla matte B-prov vi hade, alltså alla vanliga prov. fast om jag känner mig själv struntade jag i dem... men äsch jag tentar bara upp betydet, inga problem!

2011-01-22 @ 10:11:44
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0