rollin on a river

Hola people, 
Igår var jag i Saint George och gjorde lite shopping, asnice! Det var rea typ överallt! Köpte en hoodie, 4 tröjor, smink, jeans och annat trevligt! Hade en underbar dag, frukoost på Starbucks, lunch på Olive Garden! Lunch var sjukt kul, för det var jag Jordie, Gerri och Loni som åkte, och vi var helt galna när vi åt, vi åt efterrätt också, och seriöst, ja trodde jag skulle dö, det var så gooootttt!:D haha
En lång dag i Saint George, men helt underbar, kändes som jag var på moln när jag kom hem! Vi kom hem vid 21, och då kom Thea över, så jag, hon, Summer och Jordan kollade på Miss congeniality, med Sandra bullock ni vet, när hon är miss america, och fbi agent! Awesome movie, och de är i Nevada, så vi kände igen massor av ställen!
Idag var vi i kyrkan på morgonen, sen har jag inte gjort något på hela dagen, eller jag tittade på haha pippi långstrump med Loni, och tittade på en ny episod av greys anatomy, wonderful! Älskar den showen mer och mer, den hade en liten nedgång för ett slag, men är nu back on track!
Jag och Thea gick en promenad också, lite skönt med frisk luft... och nu har jag tittat 2 timmar på Hannah Montana forever, när hon avslöjar till hela världen att hon är Miley, för att hon vill börja på college och sådant!:D Älskar Hannah Montana!:D:D:D
I fredags var jag i Vegas och spelade match, vilket var kul! Jag tror jag redan skrivit att vi vann matchen, så whatever med det!
På onsdag kommer största rivalerna Alamo på besök, kommer bli en tuff match, förra gången, som var första matchen, vann vi med 4, och både jag Jaycee och Lexie spelade på topp, vi var grymma, nu är inte Jaycee med i laget längre, så vi kommer få det hårt! Men vi kommer göra vårt bästa! Nu måste jag sova, har träning 0800 imorgon bitti, yippie... eller inte, så god natt allesammans, vi hörs!
Bart, med nymålade naglar på nyårsafton! 
Jag under uppvärmningen till matchen!
Jag gör en layup, och gör mål, och direkt efter sätter jag en 3:a, så vi leder med 1, detta var förra helgen:D Och sen blir jag utfoulad och vi förlorar med 4, hemskt!
Killarnas presentation!:D 
Fight Lynx Fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0