Snälla, läs!

Jag har egentligen inte tid för att skriva, men jag måste! Alla som läser detta, vad ni än tror på, Gud, Vetenskap, Buddha, no matter!
Två vänner som bodde här en månad sedan, men flyttade till Norra Nevada till sin mormor, var i en bilkrasch idag, de körde i full fart in i en buss. Shaina, en 16 årig tjej, bröt nacken och ett ben, och har 5 stygn i ansiktet, men hon är okej, hon körde bilen... Hennes nacke är ok också, hon är inte skadad för livet. Hennes vän som satt i passagerarsättet är okej också, hon har brutit ett ben eller så, men är den som är minst skadad. Den jag vill att ni alla har i era minnen är Connor, Shainas lillebror, han är en freshman, och full av liv, helt galen, sjukt rolig! Han satt i baksätet utan bälte, och har opererats hela dagen och är nu i koma, de vet inte om han kommer klara sig, och om han kommer vakna upp ur koman, de sa när han kom in till sjukhuset att hans livschanser inte var stora överhuvudtaget... Snälla, vad du än tror på, eller om du inte tror på något, bara ha honom i dina tankar och hans familj, det var hans lillasysters 11te födelsedag idag också... inte den bästa födelsedagspresenten...
Min värdsyster var Shainas bästa kompis, och en av Connors närmaste vänner, så för henne också hoppas jag med allt jag har att han blir bra!!!! 
Jag länkar till tidningsartiklar om olyckan här! Om ni vill veta mer om det, skriv en kommentar, men snälla, ha honom i era tankar!! Han är för ung för att dö och han förtjänar verkligen inte hjärnskador! 
Shaina och Bart!
Connor, under homecoming på switchday:D:D:D haha,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt är verkligen sååå hemskt! Hoppas verkligen att han klarar sig! Kram mamma

2011-03-03 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0