Jul. 09, 2013

Eftersom den här bloggen är en sån där, hej jag vaknade--->somnade-blogg ska jag inte ändra det idag!
Speciellt var att jag imorse vaknade med en väääldigt stel rygg i ett tält som va stekande varmt!! Vid 7 gick jag och Loni in i huset istället för frukost! Jag chillade ett par timmar inomhus och sen gick jag till poolen med Chelsea! Det va inte så varmt idag vilket va skönt, så vi va där rätt länge! Sen åkte jag hem, måste liksom dela upp tiden som är kvar mellan familj och vänner, vilket är svååårt!! Men åkte hem och tog Loni på en 4hjulingstur, och sen gick ja o Jordan en promenad uptown! Nu sitter vi och dricker varsin islatte i väntan på kvällens barbeque med hela släkten! Ska bli myyycket trevligt och gott:) speciellt Jordans chocolatecreampie jag stått och suktat efter heeela dagen:)
Imorgon är sista hela dagen i Pioche...:( sen en dag i Vegas och sen hem...! Sjukt!!!
Har tyvärr inga bilder från dagen för jag glömde telefonen hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0