Mondaymorning!

Heeej allesammans,
Sitter och tittar disneychannel med Lonilou och Jordan har just gjort frukost till oss!:) scrambled eggs and ham! Sov hos Jaycee igår med Baihoe också men lovade loni att va hemma tidigt så därför är jag hemma already! Igår kväll va vi först hos henne och hade bubbelgumstävling, groooose, hade 13 bubbelgum i munnen men Bailey vann med 16!!! Jag höll på att kvävas. Sen när den va slut åkte vi till Pat och Diane och snodde deras wii så vi kunde spela just dance 2! Jag sög på det för jag sjöng mest istället för att dansa men snacka om workout!!! Vi körde det i massor av timmar tills vi deckade på soffan allihopa! Idag har jag zero planer, förutom att vi ska på nightswim ikväll! Imorgon ska vi till Saint George, på äventyrsbad och shoppa!! Gonna be fuuun!! Men varmt!! Det är som i Vegas där...!
Hörs senare!

https://cdn2.cdnme.se/1878920/6-3/pic_51d1b2c59606ee25201d6768.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0