A great day!!

Åh idag har vart så bra!! Chelsea kom och hämtade mig hemma, hon är en av mina bästa kompisar här, som jag liksom kan strunta i att prata med på ett år, men när vi ses är allt som att vi aldrig slutat ses! Vi åkte ner till Caliente för lunch på Brandin Iron, där mötte vi först upp Kourt, som jag saknat så himla mycket, finns ingen som är lika rolig som hon!! Sen kom Kaylee också, henne va ja inte så bra kompis med men vi hängde ändå lite för hon spelade basket med mig. Hon va så blyg när jag va här sist, men det va helt ändrat nu!! Under lunchen hade vi miljoner saker att prata om, tex hur gott det är med ketchup! Ketchupen på den här restaurangen är maaagisk!! Och så snäll som Chels är så frågade hon efter vart den kom ifrån! Så från och med nu tänker jag bara äta cysco ketchup!!!:) Efter lunchen åkte vi till Panaca och köpte en delicious snowcone från Britten, henne spelade jag softball med, hon är mycket trevlig!!! Fick en svingod snowcone med tigerblooodsmak och glass i botten!!:) sen åkte vi till the spring, för vi skulle bada, men det va så mycket folk så vi åkte till affären och köpte choklad vi skulle kasta i för att lura alla att det va bajs! Så långt hann vi aldrig för Chels fick en annan "strålande" ide, att vi skulle försöka steka ägg på asfalten... För det va 44 grader i Panaca! 49 grader i Vegas om ni vill veta!!! Craazaaay man dör när man går ut!!! Jaja, ägget stektes inte:( det blev lite vitt men inte helt... Sen åkte vi mest runt i Panaca och skrek ut thriftshopping! Nu är jag hemma och ska äta middag strax, Gerri gör som sagt breakfast for dinner så jag vägrar missa det!! Ikväll måste jag välja, fest med Carli och hennes kompisar i Panaca, eller häng med mina bästisar i Pioche... Både Hatty, Bailey, Jaycee, Chelsea och Kourtney är inne i "stan", så ja kan väl knappast missa det...
Kanske skriver mer sen!! Om någon kommenterar...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0