Carl Von Linné

Jag startar en ny blogg, sedan struntar jag i att blogga, inte bra... Tur att den ännu inte blivit officiell! De enda som vet om den är mamma, pappa kanske någon mer... De vet bara för att jag bloggade från pappas data en gång, och han kollade historiken:D
Idag hade jag en mycket jobbig dag i skolan, jag började 950 och slutade 1000, jag vet, sarkastisk kallas det! Nu sitter jag och försöker hitta på ett ämne att skriva om inom historien, men det går inte bra... Facebook är så mycket trevligare.
Jag har ju inte bloggat på hela helgen, men i lördags var jag på middag hos Lisa, vilket var mycket trevligt! Igår fikade jag med världens bästa Ellen, och vi diskuterade olika möjligheter att få hem Emma på, som jag krev tidigare är fast i Dublin. Efter det var jag aktiv, gick en promenad i typ 90 minuter med Agnes, shit va vi gick alltså:D
Imorgon har jag 2 lektioner inställda, och onsdag ledig, så det är inte mycket kring skolan nu alltså...
Onsdag ska jag och storasyster, som inte är så stor, endast 11 månader äldre(beter sig som 2 år yngre) på stan och köpa något att ha på oss på Fias fest på lördag, hon fyller 18!!!
Så Adios, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0