Curie var en av få kvinnor inom vetenskapen...

Ibland blir även en lycklig lugn människa som jag irriterad, till exempel idag, när vi ska ha träning, så kommer ingen tränare, precis som 70% av alla andra onsdagar... Någon gång tröttnar jag också på att Lidingö Basket inte tar vårt lag seriöst... Men nog med negativitet nu, jag hade faktiskt rätt trevligt ändå med att rita Lollos dödsruna, hon bad om det:D Och imorgon är det nationella prov i spanska, men det är inte bara det, utan imorgon är det torsdag, som är dagen innan fredag!!! Woho, fredag är bäst! Och sedan är det lördag, mamma fyller år, jag ska va i baskethallen hela dagen och sedan gå på middag hos fina Lisa som precis slutat i min klass:( Kan det bli bättre??
Lovisa och hennes dödsruna
Om ni skulle hitta Lovisa död, förhoppningsvis om sisådär 90 år, kolla i hennes jackficka, så ska denna bild ligga där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0