Eddington eller hur han stavas

En mycket trevlig dag, jag älskar när solen vinner över molnen och skänker mig lycka!!! Har inte haft en speciellt hård dag i skolan idag, museum + en lektion, så det var rätt chill, men nu börjar helvetet, 2 prov denna vecka, 2 prov nästa vecka och veckan efter det, och 3 prov om 3 veckor... så nu bör jag börja plugga, men det är oerhört svårt att ta tag i sig själv och verkligen göra det!
Som vanligt är det basket idag, ska ge mig iväg dit om en timme eller så, är inte speciellt taggad faktiskt, känner att eftersom matcherna är slut, jag åker till Usa nästa år och så, så finns det inte mycket att träna för, skulle lika bra kunna gymma varje dag istället, och satsa för sommaren!!! På tal om sommaren är den så sjukt oklar! Jag ska ju självklart till Sardinien, men när, med vem, vilka ska komma dit osv... Och inte bara det, när åker jag hem?! Jag måste hem innan Usa såklart, men när jag åker dit vet jag inte... Men nej, nu ska jag ta en fika med Francesca, så nos vemos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0