Einsteins dotter är glad igen

Sitter febrilt och väntar på ett telefonsamtal från Mikaela. Vi bestämde tidigare idag att vi skulle ses för en fika när hon slutade, vilket skulle vara strax innan 4! Trevligt att se henne igen, vi är så gamla vänner, 14 år plus lite till faktiskt, att även fast vi inte ses mer än ett par gånger per halvår, så är vi alltid lika bra vänner! Det är vad de kallar äkta vänskap!
En annan, inte lika gammal vän, men mycket nära vän, Emma, är strandsatt i Dublin:( Hon är där på språkresa med sin klass, och de får antagligen inte komma hem på söndag när de ska göra det, vilket gör att jag får panik, för vi ska ses minst en gång i veckan, annars står inte jag ut! Måste liksom träffa henne och Ellen för att klaga på allt och alla! Jag håller verkligen tummarna för att allt ordnar sig så att hon är hemma söndag! Ska snacka med henne idag, så vi får se...
Imorgon är det middag hos Lisa, trevligt va?? Ja mycket kan jag säga! Och nästa helg har Sofia, en kompis till mig, 18 års fest hemma hos sig, massa sköna människor och kvällen kommer bli perfekt! Frågan är vad jag ska ha på mig, så beroende på vädret... Men jag skulle vilja ha min svarta skinnkläning, skinn och nitar är heligt för mig!
Ha en trevlig eftermiddag nu, så kanske jag skriver lite till senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0