En ledig dag är för underbart

Imorgon har jag studiedag! Så idag är det som fredag! Så himlans skönt ska jag säga er alla, för jag behöver verkligen det. Måste liksom ta tag i småsaker jag alltid skjuter upp annars. Men sen ska jag äta lunch med Lisa på prime också, hon har ju hoppat av från vår klass, och börjat jobba istället. Men hon jobbar ett kvarter från skolan, så vi kan ses ändå!
Jag tänkte göra bloggen officiell idag, Ellen står först på tur med att få veta om den! Så hon kanske får veta idag, vi se.
På återseende!

Detta är Lisa, snodde bilden från hennes sida på facebook, hon har ingen aning om det:D

Kommentarer
Postat av: Fröken B

shit pommes frites vad glad jag blir att du har en ny blogg!!! gillar rubrikerna starkt!!!

2010-04-20 @ 21:32:20
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Lisa

din fuling bella! (förresten, har du märkt att jag har börjat kalla dig bella istället för isabella?) :D



puss <3

2010-06-01 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0