Fermi eller Frisch

Så himla skönt med studiedag, nu är det inte så att jag påstår att jag har så mycket skola annars, men idag var jag ledig på riktigt! Var på träning utan tränare idag, Claes, tränaren skulle snacka med Malta i telefon på jobbet... Jag smsade då till alla förutom Lovisa att det inte var träning, så fick jag och Lovisa hallen för oss själva för att köra 1-1!
Och idag kan jag erkänna, hon vann:) Men det var också första gången på typ 10 matcher, och tänk på att hon är 1,83 m och jag är 1,62 m...
Imorgon har jag en helt vanlig skoldag faktiskt, men den blir lite spänning i, för jag kommer under dagen följa Emmas resa från Dublin till Stockholm, just nu befinner hon sig på en båt till fastlandet, efter det ska hon antagligen ta buss till London, och sedan förhoppningsvis kunna ta flyget därifrån och hem till mig och Ellen. Går allt som det ska bör hon vara hemma imorgon kväll, och då har jag paxat henne på fredag kväll. Så bäst för både henne och Ellen att de inte tänkt göra något annat då:D
Det blir skoj i helgen, eller inte... För på lördag har vi match 1630, sedan ska vi direkt därifrån till Fias 18 årsfest, vinner vi matchen, har vi final söndag morgon 1015, vem orkar det efter en fest?! hemgång tidigt från Sofia kommer det bli för mig då...
Men nej, nu börjar det bli dags att sova! God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0