Kaiser-Wilhelm institutet

Gå inte ut i skogen, om ni inte måste! Det finns myror, träd och mycket annat äckligt hemskt där ute. Vi var idag på idrotten tvungna att orientera i lilljans skogen, först höll vi inte på att hitta, och sedan, efter en mycket lång promenad, så var vi tvungna att leta efter röda grejer i skogen(kontroller)... INTE KUL! Sofi har förresten ett problem, hon ska ha smeknamn på alla... Själv vill hon kallas Soffan, jag är såklart Bella, Nathalie är Nattis och sen var det My... Vad ska man kalla henne... De två förslagen blev Mysan och Myran, som vissa visst redan kallar henne!
Ska just plugga lite PowerPoint, har prov på det på fredag! Men jag kan det mesta redan, så no worry.
Om 3 timmar är det träning, vi ska ha med 94 tjejerna idag, för vår tränare har övergett oss för Las Vegas eller nåt:D
Nu har jag inget mer kul att skriva, eller förresten så vann vår rivalklass JU1A i Coupa de la Östra idag, mot N1A... På onsdag spelar min klass, JU1B, så då ska det hejas!!!:D Det är en fotbollstävling på Östra real, riktigt trevligt faktiskt!
Nos sentimos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0