Lawrence

Jag är tillbaka! Förra veckan trodde jag min MVG-era var över, men idag staratde den igen. Först på svenskan, ändrades mitt betyg till mvg på en uppsats jag först fått vg på, och sedan, på historian, får jag tillbaka en uppsats jag fått mvg på, som jag helt ärligt trodde jag skulle få g på! :D Så min lycka just nu har inga gränser. Kalla mig nörd, men mvg gör mig lyckligare än något annat.
Förresten är två vänner från Sardinien här i Stockholm nu, vi hämtade dem igår på flygplatsen. Mycket trevligt, de får ju fira valborg här!!!
På tal om Sardinien har jag fått jobb i sommar, på en glassbar, mitt på stranden, sjukt nice! Kommer behöva pengarna i Usa sedan...
Men nu hade jag inte så mycket mer att säga, än att jag ska träffa Emma och Ellen på lördag, och det är faktiskt, snäppet bättre än att få mvg:D:D:DSå de borde känna sig hedrade!
Hasta Luego

Kommentarer
Postat av: Fröken B

om vi ska se på andra delen av filmen nästa gång vi ses, är jag rädd att det inte kommer att bli någon nästa gång. det var tgrevligt att ha lärt känna dig isabella sala. ha ett trelvligt liv.

2010-05-02 @ 12:13:57
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0