Miss Einstein

Nu tänkte jag berätta om mig själv, för det är vad det hela handlar om, MIG!
Jag heter Bella, går på Östra Real i Stockholm. Jag går på en linje som heter Samhälle Juridik, en mycket mycket trevlig linje, det ända som överträffade mina förväntningar! Östra Real som skola är lite väl vanlig, du kommer dit, sitter av tiden med lektioner, går hem, inget vardagsbrytande direkt:D
Men sedan, när jag gått hem händer det grejer, så gott som varje dag måste jag lägga ett par timmar på världens bästa sport, BASKET! Jag spelar i Lidingö Baskets Damjuniorer, vi är inte ett topplag direkt, men det funkar. Om cirka en månad åker vi till Göteborg och spelar den årliga basketfestivalen, con mucho gusto!
Men mitt liv handlar faktiskt inte bara om basket och skola, för jag har ett annat intresse också, el shopping, ahh inget frigör endorfiner så bra som att gå i affärer och komma ut ifrån dem med påsar, på tal om shopping kom ag i fredags hem från Italien, asså shoppa där är som en skillnad på natt och dag mot Sverige!
Jag har faktiskt kompisar också, två knäppisar, Emma & Ellen, en galen brud, Emma #2, tre som jag känt typ förevigt, Katarina, Mikaela och Angie och en massa som varit mina underbara basketmänniskor, men som jag idag bara avgudar ändå, Karolina, Felicia, Agnes, Ida, Lovisa, Ebba(fast hon spelar fortfarande:D), och sen ett antal sköna flickor i min klass, och sist och minst, galnningen som tar upp alldeles för mycket av min tid, Lovisa#2 spelar liksom basket med mig och jag vinner alltid! Har säkert fler vänner och ovänner, men de börjar inte gråta för att de inte blir nämnda på min dominerande blogg:D
Juste, en sak har jag glömt, nästa år åker jag ett år till USA, så alla som vill veta hur det är där, följ Einsteins dotter nästa år! På tal om namnet, jag är inte hans dotter på riktigt, men han är min stora idol här i livet, tätt följd av David Beckham och Francesco Totti. Och vi är ungefär lika smarta, Einsten kanske är snäppen smartare...
Nos vemos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0