Pasqual, vem va han?

Äntligen har jag kommit ut till en person med bloggen, och det självklara valet av första-läsare blev självklart vår alldeles egna Fröken Besserwisser, aka Ellen:D tvärtom ska det va... Känns skönt att faktiskt ha en läsare i varje fall, även fast jag mest skriver för att ha en blogg nästa år när jag kommer till Usa!
Ovan ser ni Ellen, bilden är faktiskt nytagen, tog den på henne i söndags när vi tog en fika, kändes mycket konstigt att Emma inte var med, hon är ju fast i Dublin pga askan...
Jag somnar aldrig... kan tänka mig att det beror på att jag idag druckit 3 vanliga kaffe, 1 kopp grönt te, 2 cappuccino och 1 latte! Jag har ju blivit proffs på att skumma mjölken tror jag, fotade en kaffe jag drack idag, problemet är att just den är gjord av mammy..
Visst ser den mycket mycket lockande ut?? Är ledig imorgon, så coffeeeeee

Kommentarer
Postat av: Fröken B

good lord vad jag inte tyckte om denna bild.

2010-04-21 @ 19:48:18
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0