Graham Bell hade varit stolt

iBuenas noche!
Som jag skrev sist gick min eftermiddag ut på att träffa Emma#2, vi hade en mycket intressant eftermiddag, vandrandes på skansen, det hela började med att Emma visste att det var halva priset att gå in om man var under 16, så då förvandlade vi oss plötsligt till det, efter ett otroligt dåligt lögnande i kassan, som jag stod för, så blev vi insläppta för 30:-, hon trodde inte ett minsta skvatt på att vi var under 16, men hur kunde hon bevisa det liksom?!
Väl inne var Emma smått besatt av att besöka björnarna och sälarna och ej att förglömma, av att köpa glass, så detta blev vad vi gjorde där inne! 
Bara så att ni vet, jag är hon till höger:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0