Voltaire var tillsammans med vem!?

Är just hemkommen från Finaste Fias 18-årsfest, jag vet, jag är värsta tråkmånsen som är hemma nykter innan 12, men jag själv anser att jag är världens coolaste:D Det var rätt trevligt hos Sofia, Ebbs, Karolina och Ida var där, plus ett antal fler igenkännbara ansikten!
Det tråkiga var att innan det, så spelade vi semifinal i slutspelet i basket, och jag var så sjukt taggad för att vinna, men det var inte hela laget, så vi förlorade... Men jag kände själv att jag gjorde mitt bästa! Vi var värda finalen!
Imorgon blir det en pluggdag, en massa matte och en hel del skrivande av vetenskaplig rapport om atombomben också... Kanske hinner med ett träningspass också, är lite sugen på att börja springa på djurgården, grejen är att det är lättare sagt en gjort, med det vill jag säga att jag aldrig kommer göra det.
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0