A middle of the night update:D

Hej allesammans, 
Ikväll körde vi filmkväll, jag, Jordan Carli och Loni, sen frågade jag Marisa om hon ville komma och av någon anledning bjöd Dylan in sig själv då! Sen när han kom hit blev han sur när filmen vi skulle se va systrar i jeans. Han tyckte det var dumt att vi bjöd in honom om vi skulle se en tjejfilm.. han fattade kanske aldrig att han inte var inbjuden... whatever:D
Imorgon bitti åker vi till "Cornfest" i Utah tidigt på morgonen, vet inte riktigt vad det är, men det är något med majs. Efter det åker vi till Saint George och shoppar och lite så! Måste skaffa basketball utrustning och lite annat nödvändigt! Nu när man börjat komma in i det hela fattar man vad man glömt och behöver! 
Kommer nog inte hinna blogga igen förräns imorgon på min kväll, så läs detta flera gånger om ni har tråkigt:D
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: sandra

haha cornfest fett kul.....hälsa kängurun :P

2010-08-28 @ 09:56:41
Postat av: Katarina

Jag fattar inte - var det en känguru på riktigt?

BELLA det låter som att du har det jättebra och jag är inte det minsta avundsjuk...

2010-08-29 @ 10:35:40
Postat av: K

BELLAAAA låter som att du har det asbra. Är avundsjuk - du är i ett helt annat land och jag kämpar med det som ser ut som det tråkigaste året i mitt liv. SAKNAR DIG

2010-08-29 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0