AHHH

Whate******* inlägget som handlade om min dag las aldrig upp, så ni fick bilder utan text... men whatever, skriver lite snabbt här va vi gjorde, på morgonen slappade vi och jag snackade med mamma och pappa på skype! Sen gick vi en promenad till Tillies och gick sedan hela mainstreet upp och tittade i varje giftshop Pioche hade, och jag skämtar inte när jag säger att Pioche har mer souvenirer än NYC...! Sist men inte minst kom vi upp till en liten park med vattenfall i, nån sorts minnespark! Eftersom det var så varmt ute och läsken vi köpt på Tillies var slut, så ställde sig jag och Loni under vattenfallet och blev blöta! Det är vad man ser på näst sista bilden:D
Ikväll va jag ute med Carli & Ellie, vi skulle gå en promenad och se om det hände något, men istället kom Brandon och skjutsade oss runt Pioche, jag vet, väldigt långt:D Jag funderade bara lixom, räknas det som att lifta? För ja får inte lifta under hela detta år... whatever.
Inget hände, nåra hängde i parken, men vi gick hem till Ellie och tittade på The Stepfather, omg säger ja bara!!! Ellie somnade och jag och Carli lämnade henne mitt i filmen, vilket kanske inte var så smart, eftersom det var en skräckis, och i varje fall ja skulle bli skräckslagen om ja vaknade och såg att någon var borta mitt i en skräckis!!!!
Nu ska jag nog sova, imorgon är en blädag då jag måste plugga!!!
Ska skriva en fysiklabbrapport, en engelskauppsats, slå upp 100 engelska ord, eftersom vi har vocabularygrej på engelskan, tänk er själva, svåra ord för de som talar engelska, fatta vad det blir för mig, jag fattar knappt förklaringen lixom!!!
Så god natt gott folk, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0