August 26

Hola, idag var det skola som vanligt! Hade två prov!!! Engelska Vocabulary och US History! Pluggade till engelskan, så ja kunde den, men historian struntade jag i, men oj hej hopp, fick A på den i alla fall:D Min insidegirl, Johanna, som gick på samma skola som ja här förra året berättade att man bara ska skriva något på Mrs Cheeneys prov, för hon sätter betyg på hur mkt du skriver och läser inte ens vad som står! Så jag hittade på lite trevliga svar sådär!
På engelskan imorse fick vi reda på vart vi ligger också, vi har hitills skrivit 3 uppsatser och 2 uppgiftsgrejer, och gissa vad? Ja har A... Jag vet, fick knappt mvg i svenska hemma, men här lämnar jag in lite halvslarviga grejer och får A! Det är konstigt att inte alla här går ut med toppbetyg!
Sen på idrotten hade vi en himlans tur att det regnade lite smått, så det var inte så himla varmt när vi spelade fotboll! Förresten, Coach Phillips, som jag har i Algebra och Idrott är min absoluta favoritlärare! Han är verkligen superrolig och hård men alltid snäll mot alla! Pga honom känns det lite tråkigt att lämna Algebra, men det är för lätt!!!
Nu har jag varit hemma i snart 2 timmar och ska snart träffa Thea! Vi skulle kanske gå till parken idag, men ja e sjukt trött, så ja funderar på om inte film från Tillies och godis i mitt rum e bättre:D Idag på skolbussen träffade ja en ny tjej, som är jättetrevlig Katrina heter hon! Har inte sett henne tidigare, men ja hängde med henne ett tag efter skolan och hon är trevlig!
Ronei & Bart idag på frukosten! Ronei är ute från kvarsittingen nu:D Så han får äta frukost med mig och Bart nu:D
Campus, man ser inte helt, men det är helt underbart fint!!! Med amerikanska footballfielden och berget i bakgrunden man inte kan se... Jag och Thea ska till Panaca i helgen, och bestiga det berget, så då får ni se!
THE SCHOOLBUSSSSSSSSSS! Ah ja älskar att åka skolbuss! Det är lixom precis som i filmerna! Förutom det att alla är trevliga på denna buss:D
Adios, kanske bloggar mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0