GOOD GOOD MORNING!

God Morgon, eller god kväll kanske, usch va det är jobbigt med tidskillnaden, vet ju inte hur ja ska börja mina inlägg... Ikväll kommer ett inlägg med lite frågor från min/a läsare... Jag strävar efter att vara vän med mina läsare och träffa dem nån gång ibland så att de får ställa lite frågor, och denna gång handlade frågorna lite om min packning och så inför usa, och lite hur det är nu när jag är här! Jag varnar för att inte alla frågor är bra... 
Men ja tror att ja faktiskt har utökat min läsarskara, från 2 till 4, rätt bra va?:D från Fröken Besserwisser och Emms till De och Mamma och Pappa! 
Har varit vaken ett tag, de sover inte så länge här:D Imorgon börjar skolan!!!! E rätt nervös ska jag säga! Men det blir kul, idag ska ja träffa de andra utbytesstudenterna!!!
Det är rätt kul att vakna, för varje morgon när vi vaknar gör Gerri, min värdmamma Smoothies till oss, och de är verkligen supergoda! Jag räknar med att min riktiga mamma gör det sen när ja kommer tillbaka till Sverige också! Hon tvättar mina kläder också...så att du vet mamma:D!
Aja, älskar det fortfarande!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mika

pfff... Jag tror minsann att du glömde en mycket trogen läsare här va!?

:D Jag är lite avis för du verkar ha det underbart! Fortsätt så! Saknar dig!

2010-08-18 @ 12:46:11
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Michaellina

Great .Now i can say thank you!

2011-03-19 @ 19:04:31
URL: http://michaellina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0