Hola

Hola chicos, voy a escribir esto en espanol, porque no puedo estudiar espanol en la escuela y tengo que practicar mi espanol! Se algun tienes problemas con esto, escribis un commentaro!
Esta noche, yo y Thea, la chica de Norweiga hemos corrido! Pero hemos corrido por 15 minutos, despues hemos ido al parque y hemos encontrado personas! Un chico quieria skjutsa mi y Thea a la escuela manana, yo le he dicho no, pero Thea ha dicho si... 
Okej, enough spanish! haha ja och Thea va ute och sprang/gick ikväll, vi hade för mycket att prata om, så springa va lite svårt! När vi sedan är på väg mot parken är den en bil som kör rakt emot oss, och jag trodde den skulle köra på oss, men det var Brandon som försökte skrämma oss... Vi snackade lite med honom och gick sedan till parken, han kom också till med 3 andra från vår skola. Brandon har bil, och erbjöd oss skjuts till skolan imorgon... Jag sa kvickt nej, men Thea tackade ja... Kalla mig fegis, men ja sätter mig inte i en bil med någon jag känt i 10 minuter ensam!...
Aja, nu e jag hemma, och imorgon är det skola igen! Så nu ska jag sova! God Natt Buenas Noche!

Kommentarer
Postat av: Fröken B

YO no tengo una problema con lo, pero porque no puedes estudiar espanol? är det omöjligt liksom? får ni liksom inte? va taskigt, spanska e ju typ amerikas andra officiella språk lr nåt

2010-08-23 @ 21:42:07
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0