HOLA

Vet att jag har varit dålig på uppdaterandet, eller rättare sagt missade jag att uppdatera igår!:D Gissa vad vi åt till middag igår?! PANCAKES(vet inte om det stavas så:D) Men visst är det sjukt, amerikanare ska ju äta det till frukost! Men i och för sig sprang Loni runt och skrek breakfast när det var middag!
Igår i skolan var det redan bättre än dagen innan, träffade en tjej, Cami, hon är jätte trevlig, men jag är lite osäker på henne, det verkar som om hon försöker lura in mig i Young Ladies Group, en grupp av mormoner, tjejer så klart. Hon sa att det inte är så religiöst, men ja vette sjutton...Hon har seminary som klass också, det har typ alla mormoner. De går från skolan till ett annat hus och ber tror jag... Men hon är trevlig!
Alla utbytesstudenter var inbjudna till Senior Sunrise igår, men vi känner ingen, och de dricker en massa där, så vi bestämde oss för att vara tråkiga och stanna hemma!
Annars kan jag säga att ja redan har fått hundra läxor, tills på måndag ska jag skriva en labbrapport i fysik om varför russin flyter efter ett tag i kolsyrat vatten och varför de inte gör det i vanligt vatten... problemet var att våra russin inte flöt i kolsyrat heller... Sen ska jag skriva en uppsats i engelska om mina goals för detta år, och där är jag mycket nyfiken på att läsa Roneis, killen från brasiliens, för han är helt säker på att läraren ville att vi skulle skriva en uppsats om att göra mål inom sport... han är icke bra på engelska! Föresten, har lärt mig norska, spise betyder äta och etaget betyder våning! Haha 
Igår hade vi filmkväll i mitt rum, men alla somnade innan filmen hade nåt halvlek...:D Jobbigt med 2 dagarsskolvecka! 
Juste, vi hade en samling i aulan hela skolan igår och min engelsklärare, MRS MCHenry är precis som MRS Darbus i High School Musical, hon dansade för sig själv uppe på scenen till sin favoritlåt, som råkade vara en BlackEyedPeas låt, och så är hon klädd i sjalar o tunikor...:D  Hon är just som Darbus!
Idag har vi slappat hela dagen, spelat lite basket på garageuppfarten, börjar faktiskt kännas som om basketen är tillbaka i fingrarna! Deras basketkorg på garageuppfarten är ingen sån där vinglig grej, utan en som sitter fast och är super great! Så det blir lite basket varje dag!
Ikväll ska vi äta Turkeydinner, som övning inför Thanksgiving! Gerri(min värdmamma) har gjort pumpkinpaj turkey och massa annat, så vi fick ingen lunch idag, vi ska spara oss till det:D:D:D 
Ha det bra, det har jag!
adios
Ps, jag bytte lifeskills till show choir, sorry mamma, life skills va alldelles för tråkigt! Och ja sjunger inte i show choir, ja sköter lampor o ljud! Takie tror jag att ja kallas! Sköna människor i den klassen!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej syster haha jag skulle vilja se det på film alltså darbus fröken och ronei haha ...... men glöm inte att fota mrs darbus wb som du lovade puss

2010-08-21 @ 19:54:15
Postat av: emma

jag tyger du borde kräva att få pankakor till frukost, i alla fall en gång!!!

2010-08-22 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0