Igår

Hej hej, igår räckte tiden inte riktigt till bloggen, men ja tar igen det idag!:D Kom hem från skolan för ett par timmar sen och är så sjukt trött! Igår va en fullspäckad dag! Alltså, först va jag i skolan som vanligt, skolan slutade med att vi var tvungna att spela fotboll i 102 F i en timme på idrotten! Hur hemskt som helst, men ja gjorde 1 av de 2 målen för mitt lag och vi vann med 2-1! Så det va kul! Men man blev sjukt trött och kände sig helt galen av solen! Vi får inte lämna byggnaden på dagen pga solen, men ha idrott utomhus funkar?! 
Sen åkte jag hem och duschade och fixade i ordning mig för att sedan åka tillbaka till skolan för Opening Social, alla klasser skrek åt varandra, vi utbytesstudenter visste inte riktigt vilka vi skulle va med, för vi är en mix av Juniors och Seniors... Jag va med juniors sen, för ja hängde med Jos nästan hela kvällen o hon e junior... Vår ramsa va något: 2 . 0 or 6. 8 we are the best klass in Lincoln High, junior victory on 3, 1 2 3 junior victory! Haha så dålig, men om alla skriker samma låter det bra:D Sen var det danstävling och lite annat kul!
Thea följde inte med, men när ja kom hem vid 2130 eller nåt ringer hon o frågar om inte vi kan gå en promenad eller springa och ja sa ja, så då gjorde vi det, och fastnade i parken sedan! Sen va ja tvungen att plugga english vocabulary som ja hade prov på idag, och det ska ja säga, att ha engelska glosor i sverige och detta är en oerhörd skillnad, detta är svåra engelska ord med en engelsk förklaring ja knappt fattar... Så det va lite jobbigt! Men när ja väl gick och la mig va hon halv ett åtminstonde, och sen ska man upp 6 varje morgon!
Shannon, Chelsea och ett par andra
Jos och Summer(tjejen från Korea)
Kelly, tjejen ja skrev om innan, hon är jätte trevlig, så ja hänger med henne lite ändå:D
Marisa, min "kusin", typ världens snällaste trevligaste!!! 
Joe och Bart
Carli!
ADIOS

Kommentarer
Postat av: dad

som sponsor... värt varje krona, jag har lika kul som du, speciellt när jag och mom läser bloggen. puss och klapp på kinden!!

2010-08-27 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0