Kväll

Hola, en trevlig eftermiddag/kväll har det varit!
Jag, Jordan och Loni tog en tur med 4 hjulingarna vilket ägde, vi åkte på lite mer "häftiga" vägar idag, ner för branta backar med stora stenar och så, ascoolt! Sen åkte vi till Tillies och köpte godis:D När ja satt på 4 hjulingen ringde Thea och undrade om vi skulle springa/promenera ikväll, och eftersom jag just då satt och åt m&ms för full mun kunde ja inte säga nej:D Så vi bestämde träff vid lågstadieskolans idrottssal, och där träffades vi vid 2000, Jaycee va där och spelade basket, så ja spelade med henne i kanske 45 minuter, ahh älskar basket! Hon ska trya out för JV, det halvdåliga laget, hon säger att Varsity är för bra... Grejen är att ja är bättre än henne, om ja sen får träna lite också är ja rätt mkt bättre...Så vi får se, ska spela med henne och en tjej som heter Nicole, ja har History med på söndag...Och Nicole spelade i Varsity, det bättre laget förra året, så vi får se hur bra hon är! Jag ska spela i varje fall, om det så är JV eller Varsity! Sen sprang jag och Thea hela vägen idag! Ja vet, vi äger:D Det är inte speciellt långt, men en otroligt jobbig backe! Vi stannade i parken, där ja ramlade:( fick ett trevligt skrapsår på benet, yippie:D I parken var det massa människor, men ja va inte på humör för att leka inte nudda mark, vilket inte Marisa va heller, så ja sa hej då till Thea och de andra och gick hem till Marisa, vi satt i hennes gungsoffa, älskar gungsoffor:D i kanske en timme och sen gick jag hem! Väl hemma trodde jag att jag och Loni skulle titta på film, men icke sa nicke, hon sov... Så ja har fixat i mitt rum hela kvällen, satt upp lite bilder på väggen och så!
Sen när Carli kom hem kom hon in och vi tittade på en halv film, sen somnade hon:D 
Har sedan chattat med Agnes och Lovisa! Haha de båda vaknade för skolan, men ja har inte ens gått och lagt mig, det är stört med 9 timmars skillnad! Imorgon bitti tror jag att ja ska skypea med mamma och pappa, men ja är inte säker.... Lovisa berättade att hon hade träning idag, lite konstigt att lixom ja inte är där och tränar i hersby med Lidingö DJ, men så värt att inte göra det! Fast ja erkänner att basketen är något ja saknar, kan inte längta mer till basketsäsongen! Nu har Lollo gått till skolan, och hon paxade en plats på sitt flak till mig!
Jag lite snygg sådär på fyrhjulingen ja kör!
Loni redo med hjälmen på!! Den är allt för stor för hennes huvud!:D
Favvostället Tillies!!<3<3<3
Jordan & Loni, inte fullt medvetna om proffsfotografen som fotar dem
Haha, Thea ska också trya out till basketen, så vi övar henne! Hon har lixom aldrig spelat förut:D
Haha, mkt lycklig när hon satte den!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Fröken B

hoppas mitt skolfoto fanns bland de foton du satte upp!!! :D

2010-08-27 @ 22:13:11
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Anonym

såklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3

2010-08-27 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0