Mini update

Vi ska till Cedar City imorgon, det ligger i Utah, en närliggande stat:D Typ grannstat! Därför borde jag gå och lägga mig nu, vi ska upp tidigt!!! Mina värdsystrars moster bor där och har en nagel och frisersalong, så vi ska hälsa på henne! Om de inte ljuger för mig, så har hon en Känguru som husdjur, alltså en riktig...aldrig hört nåt liknande, me ja ska ta en bild och visa er alla!:D 
På tisdag ska vi till skolan, alla utbytesstudenter, för typ inskrivning, lite läskigt, men jag får äntligen träffa Ronei, har ju snackat så mycket med honom, men aldrig träffat honom! Thea är med också, vilket är skönt! Innan det ska jag lira lite basket med Marissa, en super trevlig tjej jag träffat här!
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0