Party in the UsA

Hej, idag håller vi oss till svenskan!
Det var back to school idag...lite tråkigt tyckte jag imorse, men icke sa nicke! Det var skoj som sjutton! Det första som händer, på engelskan är att Ronei får en lapp med sitt namn på och engelska 3, det är det enda som står, och han ba, whatever! Sen gick dagen, jag hade matte, min mattelärare är dum i huvudet, jätte snäll men så blåst, han visste inte att om det är minus framför en parentes kan man ändra tecknena inuti och ta bort parantesen...Jag vet, typ 7:ans matte! Men sen hade vi Intervention(breakfast) och jag, Ronei och Bart står i kön och väntar, då kommer mrs Lloyd fram och frågar Ronei om han har fått en lapp, och han ba Ja! Och då säger hon att han har frukostkvarsittning! Hahaha för han missade en läxa eller nåt sånt! Tyckte verkligen det var skojigt! Och eftersom att klassrummen har klassfönster, stod jag och Bart utanför och skrattade som galningar!
Men whatever, sen hade jag fysik, och min lärare behandlar mig som om ja är dum i huvudet! Jag menar, visst, han får gärna förklara lite bättre för mig eftersom engelska kan va ett problem, men idag visade han mig var jag skulle skriva mitt namn på ett papper där det stod Name:________ Ja vet, så dum är inte jag! Men sen överbevisade jag honom, haha, ja bara råkade kunna en massa principer han snackade om:D Och detta pga att ja inte tycker fysik på engelska är det lättaste, så ja googlar hela kapitlet vi håller på med på svenska, så ja fattar! Så där fick han, ja bevisade allt att jag är Einsteins dotter!
Sen hade jag bara en del halvok lektioner, men på lunchen gick jag och Thea och köpte idrottskläder, japp, alla måste ha samma! Det påverklar betyget om man inte har rätt kläder på sig! Ja vet, sjukt!
Men juste, har glömt att berätta om Current Events lektionen, en helt retardbrud där, när vi diskuterade Ground Zero och Mosken där, ba; " I think everyone should get a killerfreepass, so we can kill one muslim each"... Japp, och läraren sa att det va en lite omöjlig ide, men inte blev hon sur eller sa emot, och detta var kanske den värsta, men de uttrycker sig verkligen som de vill här, om allt! Ingen känslighet överhuvudtaget!
Tillbaka till idrottskläderna och idrottslektionen, vi spelade fotboll idag också, och Coach Phillips älskar mig, för alla här suger på fotboll, och ja ska inte påstå att ja är nåt proffs, men jämfört med dessa är jag det!!!
Thea, i de snygga idrottskläderna!!!!
Haha, efter skolan kom Gerri, min värdmamma och hämtade upp oss, alltså mig, Carli och Jordan, Loni va redan i bilen, för vi skulle till Caliente, en "stad" som ligger efter Panaca, där ja går i skolan!
Vi åkte och hämtade upp Grandma Gracye på vägen och åkte sedan till en restaurang i Caliente och åt!
Woops, suddig bild på Carli och Loni:D
Men höjdpunkten kom efter maten, då åkte vi till ett annat ställe, där de hade glass och milkshake, och jag drack en oreomilkshake, ahh, tror aldrig ja smakat något så gott!! Åt av Lonis glass med grädde och jordgubbssås på, ahhh den va killergod också!!!!
min milkie me oreos!
Lonis glass!!!
Nu på kvällen har ja pluggat massa, engelska i typ 2 timmar och fysik i typ 1 timme! Ja vet, ja behöver knappt plugga, behöver bara få C i alla ämnen, men sorry, ja tycker det är pinsamt att få C...vill i varje fall få B!!!
Va ute o gick en promenad med Thea och Carli också!
haha btw, min historielärare och Current event lärare, mrs Cheeney, hennes son frågade Carli om mitt nummer idag och hon gav det till honom, och han stalkar mig på sms nu, och vill gå på homecoming med mig... Sorry Neil, du är för ung! Han e sjutton en klass under mig!!!
Nu tror ja det var slut för ikväll, ska packa för imorgons skoldag! 
God Natt

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh bella ska på daaaate :D

2010-08-24 @ 08:10:05
URL: http://imms.blogg.se/
Postat av: sandra

haha bella lägg ut en bild på han e han snygg elleR??? ISÅFALL 16 ÄR BARA ETT NUMMER....HAHA

2010-08-27 @ 18:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0