Pioche by night

Hola people, ikväll gjorde vi Pioche by night:D Vi gick till parken, platsen där alla hänger på kvällarna, eller rättare sagt tar alla en sväng förbi Tillies först o köper nåt att dricka o går sedan till parken o hänger, o idag är det fredag, så Nevadas lagar säger att ungdomar under 18 får vara ute till 12 PM, söndag-torsdag är det bara 1040 PM!
Men i parken var det spännande, för ja träffade en tjej, Kelley eller Kelly eller nåt, och vi snackade i kanske 2 timmar o hon va trevlig, o sen när vi skulle gå därifrån kom ja på att alla hade varnat mig för henne, för hon anväder droger o gör hembränt på rummet... Men ja vet inte, hon va trevlig, o hennes pappa dog för 5 år sedan, så hon fick gå om ett år för hn orkade inte gå till skolan då, och hennes pappa dog av droger, så ja tror inte hon använder!
Sen när vi gick hem samlades vi ett par stycken på mitt rum o såg Last Song, en riktig B-film.. o åt godis gjorde vi också, så ja o Thea bör gå ut o springa imorgon! Och det ska vi nog om allt går enligt planerna, kanske ska till Saint George på bio, eller träffa Bart o Ronei, de ska visa oss Panaca, o sanddynerna o sjön o vattenfallen där... e lite osäker på det där med vattenfall dårå, men det stämmer säkert:D
Ska lära mig köra 4hjulingen ordentligt imorgon, alltså runt på vägarna o så här, så det blir coolt! Fick min amerikanska mobil idag också, den är ascool, älskar den, o ja har ett amerikanskt nummer också! Så ja e ascool!:D
God natt 
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Kattisen

Är det bara min fria tolkning eller har du blivit oerhört mycket mer optimistisk sedan du kom till staterna? Låter som att du har det jättebra. Vill ha en skypedate snart!

2010-08-21 @ 13:36:21
Postat av: sandra

oh fett coolt du måste ju lägga upp en bild på mobilen e den snygg eller ?? men lägg upp en bild för jag vill se love you puss

2010-08-21 @ 19:57:37
Postat av: emma

har du en sådan där jättesnygg och fin tvseries mobil som jag ska köpa mig någon gång? haha

2010-08-22 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0