PM

Hola, efter äventyret imorse pluggade jag lite, mitt i pluggandet kom Gerri och frågade om ja ville följa med till biblioteket, där hon jobbar, och jag sa ja! Så vi åkte dit och de har typ alla modetidningar och skvallertidningar man kan tänka sig! Bläddrade lite i böcker sedan, det finns ton av böcker där! Hittade en bok om Sardinien, vilket var lite roligt! 
Nu har vi varit hemma, och Loni har fått en egen 4 hjuling, som hon ska lära sig att köra!
Ska ut och springa med Thea senare! Adios
This is the library!
Boken där det stog om Sardinien! det stog typ att det fans mkt får där, och att de gjorde ost...
Carli lär Loni att köra, hon lär mig också:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0