Schoooool

Igår såg på Carlis Cheerleading träning, hon e så duktig, och för LaborDay ska de dansa HoeDown, ni vet från Hannah Montana the movie!!! Ahh ja kan den nästan, men ja tror inte de vill ha mig som cheerleader i alla fall:D
Laborday är första helgen i September o befolkningen i Pioche 10 dubblas! Alla älskar det!
We are ridin the schoolbus! Japp, skolbuss varje morgon och ja råkade säga till en tjej imorse när vi väntade på den att det var ascoolt att få åka skolbuss och hon tittade på mig som värsta freaket! Btw, idag var första skoldagen och varje skoldag kommer vara detsamma, med engelska, algebra, us history mm
Det regnar i Pioche ikväll, eller det haglar stora bollar! 
Btw, jag o Thea skippade volleyballen, vi ska inte ge oss in på saker vi aldrig gjort förut, istället ska vi satsa på basket som är snart! 
Har haft hela släkten här på middag ikväll vilket var trevligt, de är alla så snälla mot mig!
Adios

Kommentarer
Postat av: Emmisson!

det är bra bella, spela basket :D:D <3

2010-08-20 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0